Diagnoza w kierunku dysleksji rozwojowej
Diagnoza gotowości szkolnej opiera się na wywiadzie z rodzicami oraz wykonaniu badania psychologicznego (z określeniem poziomu funkcjonowania poznawczego) i pedagogicznego.
Pełna ocena procesów przetwarzania sensorycznego na podstawie wywiadu, obserwacji klinicznej oraz dedykowanych testów.
Diagnoza ma na celu określenie, czy i w jakim stopniu dana osoba wykazuje zaburzenia przetwarzania słuchowego oraz określa wskazania do terapii.
Wywiad oraz badanie psychologiczne z pełną diagnozą psychologiczną i omówieniem jej wyników.
Diagnoza w oparciu o Karty Oceny Logopedycznej Dziecka.
Jeżeli jako rodzic jesteś zaniepokojony rozwojem twojego dziecka (małego lub większego) i nie jesteś pewien jakiej pomocy poszukujesz - to spotkanie konsultacyjne rozwieje twoje wątpliwości i wskaże Ci kierunki dalszego postępowania diagnostycznego.
Zajęcia pobudzające integrację procesów przetwarzania sensorycznego.
Zajęcia dla dzieci skupiające się na kształtowaniu poprawnej mowy.
Zajęcia dla dzieci skupiające się na kształtowaniu poprawnej mowy.
Krótkotrwała forma wsparcia psychologicznego w bieżących trudnościach.
Wsparcie w formie cyklu spotkań z psychologiem adresowane zarówno do dorosłych jak i dzieci.
Wsparcie dla rodziców w procesie wychowania dzieci.
Kompleksowa ocena w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu prowadzona przez zespół interdyscyplinarny.
Zajęcia w grupach kilkuosobowych mające na celu rozwój umiejętności społecznych.
Integracja sensoryczna +48 506 225 702
Pedagog +48 502 609 005
Psycholog +48 796 023 173
Logopeda +48 695 913 511